Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Трябва да се види на на място. Не може по форума.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Трябва да се види на на място. Не може по форума.
      Добре дай някакъв тел. защото ми се заформя пътуване до В.Търново в рамките на месец и да се видим и да го обсъдим . Така става ли.

      Поздрави
      Дамян
      алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
      алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

      Comment


      • #18
        Пратих ти го на лично.
        Last edited by oem; d.m.y г., 18:04.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          почистих дросела и всичко се оправи
          Alfa romeo 166 3.2 V6 241hp 2004г.
          Lancia Thesis 2.4 JTD 150hp 2003г.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Ass Покажи съобщение
            Няма как да се разменят свещите - диаметъра на резбата е различен!
            Редът на свещите не е както е нарисуван на капака!
            От ляво на дясно си вървят голяма, малка, голяма, малка и т.н.! След като се върнах на по-високо октанов бензин, при мен спря да го прави номера с трудното палене.
            Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
            Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
            "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
            When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от BIzZkIt4o Покажи съобщение
              почистих дросела и всичко се оправи
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Да напиша както бях обещал. Почистих дюзите с ултразвук и имаше подобрение но не на 100 %, почистих и дроселовата клапа, адаптация но пак нещата не бяха на 100 % и тогава видях че на ТПС му няма капачето и взех един втора употреба и О БОЖЕ колата стана друга кола. Няма го това глъхнене при палене и при ускоряване. Сега ще покарам малко с този втората употреба и ако се държи адекватно хубаво ако не нов но поне разбрах къде е проблема което е по важно.

                Поздрави
                алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                Comment


                • #23
                  А какво по дяволите означава това съкращение ТПС?!?!
                  Алфа...всичко друго е компромис!
                  http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                  Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                  Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                  Comment


                  • #24
                    Throttle Position Sensor
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Throttle position sensor - сензор за положение педала за 'газта'. Опс... Закъснях
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #26
                        Карах колата на диагностика онзи ден ,грешки няма всичко работи.Правиха и нулиране и адаптация и кихнах 22 кинта.2-3 дена вече нямам проблем до днес и пак същата история.Вече започвам да си мисля,че проблема е някъде по линията въздушен филтър дросел.Сменям дебитомера,изхвърлям и катализатора и ако пак го направи шибания номер,ще ми писне и ще я продам най-накрая още малко да ме ядоса само!!!
                        Алфа...всичко друго е компромис!
                        http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                        Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                        Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                        Comment


                        • #27
                          И аз си мислих същото но потърси на моргата един ТПС само за проба, и аз правих адаптации безброй но грешка не излиза. Вече 10 дена колата е различна.

                          Поздрави
                          алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                          алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                          Comment


                          • #28
                            Та колеги смених дебитомера - оригинален ,не съм го взел от България,а чичката ми го прати от Италия и ако ви кажа колко пари ще паднете!Но това няма значение.Та има драстична промяна - разхода ми от 14-15 градско падна на около 11 ,а извънградско още н мога да повярвам 7.5....от 8-9.
                            Колата ускорява като полудяла,няма вече тръгване с близо 2000об/м ,а с малко над 1000.Обаче проблема с паленето пак си остава ,само че с тази разлика,че сега не глъхне при тръгване когато двигателя е студен.
                            Хайде на диагностика и пак няма грешки,всичко работи в нормите,дебитомера отчита на празен ход 12.8 кг въздух, на високи обороти отива почти до 300,ламбдата е перфектна ,а бе всичко.Обаче ми направи впечатление,когато ми беше отворен предния капак ,че при настъпване на газта,се получава шум,все едно някъде колата дърпа допълнително въздух.Нормално ли е това,защото на пръв оглед маркуча е здрав от въздушния филтър до дросела и възможно ли е от някъде другаде да си дърпа въздух и това да влияе върху студения старт на двигателя?
                            Алфа...всичко друго е компромис!
                            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                            Comment


                            • #29
                              Да не ти е спукан маркуча там на сгъвките и да не го виждаш. Защото моят беше така но го оправих с нов.

                              Поздрави
                              Дамян
                              алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                              алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                              Comment


                              • #30
                                Ами не маркуча е здрав,до преди малко я бях разчанчил отпред.Сега остава да пробвам само с тоя ТПС както ми каза преди .Но изобщо не знам къде да го търся по колата,нито го знам какво представлява колкото и странно да звучи.Ако може някой да постне две три снимчици...ще съм му благодарен!
                                A иначе след паленето при подаване на газ,колата се опитва пак да изгасне.Но тръгне ли и натиснеш ли педала се изстрелва.Не знам дали за всичко това вина има този ТПС?!
                                Last edited by Tasho; d.m.y г., 18:11.
                                Алфа...всичко друго е компромис!
                                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                                Comment

                                Working...
                                X